2023 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 42 найменування
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти використання біологічного лепбуку як засобу формування пізнавального інтересу школярів
1.1.Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності на уроках біології
1.2. Дизайн (архітектура) біологічного лепбуку як засобу активізації пізнавальної діяльності учасників освітнього процесу
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Використання лепбуку на уроках біології для активізації пізнавального інтересу здобувачів середньої освіти з ООП
2.1. Сучасні підходи до використання лепбуку на уроках біології
2.2. Аналіз дослідження біологічного лепбуку як засобу формування пізнавального інтересу здобувачів середньої освіти з ООП
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Аналіз педагогічного досвіду використання біологічного лепбуку для активізації пізнавальної діяльності здобувачів середньої освіти з ООП
3.1. Методика використання лепбуку на уроках біології для активізації пізнавального інтересу здобувачів середньої освіти з ООП
3.2. План-конспект розвитково-корекційного заняття з біології для 6 класу на тему «Біологічний лепбук - як засіб формування пізнавального інтересу здобувачів середньої освіти з ООП»
Висновки до розділу 3
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.