2025 рік, 75 ст. 89% унікальності. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 4 таблиці, 19 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ комунікативної політики підприємства в мережі Інтернет
1.1. Поняття комунікативної політики компанії в мережі інтернет
1.2. Засоби та особливості просування продукту в Інтернеті
1.3. Показники оцінки ефективності просування
Висновки до Розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ маркетингового середовища ТА комунікативної політики IT ПІДПРИЄМСТВА «BOT.COM»
2.1. Характеристика господарської діяльності та внутрішньої комунікативної політики «Bot.Com»
2.2. Аналіз зовнішньої комунікативної політики підприємства
2.3. SWOT-аналіз та визначення основних напрямків діяльності підприємства
Висновки до Розділу 2
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО вдосконалення комунікативної політики «BOT.COM» в мережі Інтернет
3.1. Розробка заходів і рекомендацій щодо комунікативної політики
3.2. Контроль маркетингової ефективності пропонованих заходів
3.3. Шляхи вдосконалення комунікативної політики
Висновки до Розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.