Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Аналіз і вдосконалення комунікативної політики підприємства в мережі Інтернет

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
75
Унікальність роботи
89%

2025 рік, 75 ст. 89% унікальності. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 4 таблиці, 19 рисунків

Відео-огляд роботи

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ комунікативної політики підприємства в мережі Інтернет

1.1. Поняття комунікативної політики компанії в мережі інтернет

1.2. Засоби та особливості просування продукту в Інтернеті 

1.3. Показники оцінки ефективності просування 

Висновки до Розділу 1

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ маркетингового середовища ТА комунікативної політики IT ПІДПРИЄМСТВА «BOT.COM»

2.1. Характеристика господарської діяльності та внутрішньої комунікативної політики «Bot.Com»  

2.2. Аналіз зовнішньої комунікативної політики підприємства 

2.3. SWOT-аналіз та визначення основних напрямків діяльності підприємства 

Висновки до Розділу 2

РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО вдосконалення комунікативної політики «BOT.COM» в мережі Інтернет 

3.1. Розробка заходів і рекомендацій щодо комунікативної політики

3.2. Контроль маркетингової ефективності пропонованих заходів

3.3. Шляхи вдосконалення комунікативної політики

Висновки до Розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
75
Унікальність роботи
89%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися