2024 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків та 10 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФЛЮЄНСЕР-МАРКЕТИНУ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
1.1 Функції та завдання інфлюєнсер-маркетингу
1.2 Зміст інфлюєнсер-маркетингу у міжнародному бізнесі
1.3 Розробка та реалізація комплексу інфлюєнсер-маркетингу
РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДИНГ» В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
2.1. Маркетингова характеристика ТОВ «Віват Трейдинг»
2.2. Оцінювання діяльності основних конкурентів ТОВ «Віват Трейдинг» у мережі Інтернет
2.3. Аналіз Інтернет-комунікацій ТОВ «Віват Трейдинг»
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДИНГ»
3.1. Основні напрями удосконалення інфлюенс -маркетингу ТОВ «Віват Трейдинг»
3.2. Презентація Інтернет-магазину роздрібної торгівлі ТОВ «Віват Трейдинг»
3.3. Вплив запропонованого заходу на показники роботи ТОВ «Віват Трейдинг»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.