Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Оцінка ефективності використання інфлюенс-маркетингу

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
64

2024 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 6 рисунків та 10 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФЛЮЄНСЕР-МАРКЕТИНУ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 

1.1 Функції та завдання інфлюєнсер-маркетингу

1.2 Зміст інфлюєнсер-маркетингу у міжнародному бізнесі

 1.3 Розробка та реалізація комплексу інфлюєнсер-маркетингу

РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДИНГ» В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

2.1. Маркетингова характеристика ТОВ «Віват Трейдинг»

2.2. Оцінювання діяльності основних конкурентів ТОВ «Віват Трейдинг» у мережі Інтернет

2.3. Аналіз Інтернет-комунікацій ТОВ «Віват Трейдинг»

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДИНГ»  

3.1. Основні напрями удосконалення інфлюенс -маркетингу ТОВ «Віват Трейдинг»

3.2. Презентація Інтернет-магазину роздрібної торгівлі ТОВ «Віват Трейдинг»

3.3. Вплив запропонованого заходу на показники роботи ТОВ «Віват Трейдинг»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
64

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net