2025 рік, 45 сторінок, 98% унікальності. Робота містить 23 джерела, 2 рисунки, 16 таблиць
ЗМІСТ
1. Загальне ознайомлення з організацією роботи підприємства
1.1. Загальна характеристика діяльності підприємства: історія створення, форма власності, організаційна форма, аналіз основних показників діяльності
1.2. Дослідження виробничої та організаційна структури підприємства. Визначення місця маркетингового підрозділу
2. Дослідження маркетингової діяльності підприємства
2.1. Аналіз стану та узагальнення тенденцій розвитку ринку на якому функціонує підприємство (сфери, в якій функціонує організація)
2.2. Характеристика елементів маркетингового мікросередовища підприємства: споживачів, конкурентів, постачальників, посередників, стейкхолдерів та інших контактних аудиторій
2.3. Дослідження системи управління маркетингом на підприємстві
2.4. Дослідження елементів комплексу маркетингу підприємства
3. Розробка пропозицій з удосконалення маркетингової діяльності підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.