2025 рік, 35 сторінок, 90% унікальності. Робота містить 20 джерел, 2 рисунки
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. Управлінський апарат підприємства
1.1. Система управління підприємством
1.2. Результати діяльності апарату управління підприємства, сильні та слабкі місця
1.3. Взаємовідносини вищого керівного складу з нижчими ланками менеджменту
РОЗДІЛ 2. Планування діяльності підприємства
2.1. Процес планування діяльності підприємства
2.2. Роль планування в системі управління підприємством
2.3. Планові завдання з позиції їх відповідності сучасним тенденціям розвитку підприємницької діяльності
РОЗДІЛ 3. Регулювання діяльності підприємства
3.1. Принципи регулювання діяльності підприємства
3.2. Взаємодія зовнішніх та внутрішніх регулюючих органів та їх вплив на розвиток подальшої діяльності підприємства
3.3. Нормативно-правові акти та внутрішні положення підприємства, що регламентують його діяльність
РОЗДІЛ 4. Організаційний менеджмент
4.1. Наявна організаційна структура підприємства
4.2. Місце підрозділів у досягненні стратегічних цілей підприємства
4.3. Ефективність діяльності кожного з підрозділів в структурі доходів підприємства
4.4. Рівень кваліфікації працівників та його відповідність сучасним вимогам
РОЗДІЛ 5. Фінансовий менеджмент на підприємстві
5.1. Особливості здійснення фінансового менеджменту на підприємстві
5.2. Процес формування аналітичної інформації, що використовується при прийнятті фінансових рішень
5.3. Принципи управління пасивами підприємства
5.4. Особливості управління активами
РОЗДІЛ 6. Управління ризиками
6.1. Система ризик-менеджменту на підприємстві та її призначення
6.2. Процес впровадження управлінських заходів щодо мінімізації ризиків
6.3. Взаємодія системи ризик-менеджменту з іншими інформаційними системами підприємства
РОЗДІЛ 7. Кадрова політика підприємства
7.1. Основні засади кадрової політики підприємства
7.2. Система підвищення кваліфікації персоналу
7.3. Система стимулів та покарань працівників
РОЗДІЛ 8. Маркетингова політика підприємства
8.1. Маркетингова стратегія підприємства
8.2. Політика щодо побудови збутової мережі продуктів (послуг)
8.3. Основні засади формування іміджу підприємства
РОЗДІЛ 9. Організація контролю за діяльністю структурних підрозділів на підприємстві
9.1. Робота органів контролю на підприємстві
9.2. Періодичність та порядок проведення внутрішніх перевірок структурних підрозділів підприємства
9.3. Факти порушення чинної нормативної бази та внутрішніх положень
9.4. Процес виконання рекомендацій, наданих за результатами проведених перевірок
РОЗДІЛ 10. Організація міжнародної діяльності підприємства
10.1. Види зовнішньоекономічної діяльності, якими займається підприємство
10.2. Динаміка обсягів експорту та імпорту товарів в різні країни світу
10.3. Планування експортно-імпортної програми підприємства
10.4. Механізм договірної роботи щодо укладання зовнішньоекономічних контрактів
РОЗДІЛ 11. Плани і перспективи розвитку підприємства
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.