2025 рік, 41 сторінка, 95% унікальності. Робота містить 13 джерел, 1 рисунок, 21 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП |
1. Загальне ознайомлення з організацією роботи підприємства |
1.1. Загальна характеристика діяльності підприємства: історія створення, форма власності, організаційна форма, аналіз основних показників діяльності |
1.2. Дослідження виробничої та організаційна структури підприємства. Визначення місця маркетингового підрозділу |
2. Дослідження маркетингової діяльності підприємства |
2.1. Аналіз стану та узагальнення тенденцій розвитку ринку на якому функціонує підприємство (сфери, в якій функціонує організація) |
2.2. Характеристика елементів маркетингового мікросередовища підприємства: споживачів, конкурентів, постачальників, посередників, стейкхолдерів та інших контактних аудиторій |
2.3. Дослідження системи управління маркетингом на підприємстві |
2.4. Дослідження елементів комплексу маркетингу підприємства |
3. Розробка пропозицій з удосконалення маркетингової діяльності підприємства |
Висновки |
Список використаної літератури |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.