2020 рік, 59 ст. Робота містить 9 таблиць, 15 джерел літератури.
ЗМІСТ
Вступ |
|
Розділ 1 | Загальна характеристика бази практики та її структурних підрозділів |
| 1.1. Основні напрями діяльності установи |
| 1.2. Призначення підрозділів ЦЗ та їх структура 1.3. Характеристика відділ організації профорієнтації 1.4.Організація охорони праці в установі |
Розділ 2 | Емпіричне дослідження рівня емоційного інтелекту працівників служби зайнятості за статевою ознакою |
| 2.1. Аналіз літературних джерел з наукової проблеми |
| 2.2 Емпіричне дослідження емоційного інтелекту працівників служби зайнятості |
| 2.3. Кількісний та якісний аналіз результатів дослідження |
|
|
Розділ 3 | Рекомендації щодо надання психологічних послуг, спрямованих на підвищення ефективності роботи установи |
Висновки Список використаних джерел | |
Додатки |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.