2022 рік, 118 ст., 19 джерел літератури, 17 таблиць, 29 рисунків
ЗМІСТ
1. Загальні відомості про підприємство, його стратегії розвитку
2. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві
3. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства
4. Аналіз маркетингової товарної політики
5. Аналіз політики ціноутворення
6. Аналіз організації збуту продукції
7. Аналіз системи просування продукції
8. Дослідження потреб споживачів з використанням хмарних технологій
10. Аналіз господарського портфелю підприємства
11. Проведення SWOT-аналізу досліджуваного підприємства
12. Охорона праці та навколишнього середовища
13. Індивідуальне завдання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.