2024 рік, 70 сторінок, 98% унікальності. Робота містить 24 джерела, 19 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ
1.1. Сутність та основні теорії мотивації персоналу
1.2. Система мотивації персоналу у сфері послуг: особливості та сучасні підходи
1.3. Вплив воєнного стану на мотиваційні чинники працівників
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖІ САЛОНІВ КРАСИ «ДЖИ БАР»
2.1. Загальна характеристика міжнародної франчайзингової мережі салонів краси «Джи Бар»
2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності салонів мережі «Джи Бар» у період воєнного стану
2.3. Оцінка діючої системи мотивації персоналу в салонах краси «Джи Бар» в умовах воєнного стану
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.