2025 рік, 53 сторінки, 90% унікальності. Робота містить 35 джерел, 9 рисунків, 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ
1.1. Основи маркетингу та потреба в його розвитку на підприємствах
1.2. Складові маркетингового комплексу та їх опис
1.3. Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СВК «ДРУЖБА»
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства
2.2. Аналіз дiяльнoстi маркeтингoвих служб на пiдприємствi СВК «Дружба»
2.3. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства та його товарної продукції
2.4. Аналіз ринкової ситуації щодо продукції підприємства в межах області
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СВК «ДРУЖБА»
3.1. Напрями покращення маркетингової роботи на підприємстві
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингового комплексу СВК «Дружба»
3.3. Заходи для посилення конкурентних позицій підприємства та його продукції
3.4. Орієнтири розвитку збуту продукції підприємства на регіональному ринку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.