2024 рік, 29 ст. Робота містить 6 джерел, 1 таблицю, 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
1. Загальна характеристика підприємства і продукції, що ним випускається
2. Організаційна структура підприємства, взаємодія з підрозділами, місце маркетингу на підприємстві, планування і контроль маркетингової діяльності
3. Маркетингові дослідження ринку, на якому працює підприємство, його динаміка і тенденції розвитку
4. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства за останні 3 роки
5. Маркетингові дослідження споживачів
6. Аналіз постачальників
7. Аналіз конкурентів
8. Аналіз товарної політики
9. Аналіз політики ціноутворення
10. Аналіз комунікаційної діяльності
11. Аналіз політики розподілу
12. Потенційні проблеми та перспективні напрямки маркетингової діяльності, що виявлені під час проходження виробничої практики
13. Формування суджень щодо стану маркетингової діяльності, рекомендацій підприємства/організації та розробка рекомендації щодо її вдосконалення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.