2021 рік, 37 ст. Робота містить 11 таблиць, 4 рисунки.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
1.2. Особливості
організації виробничого процесу на підприємстві
1.3. Асортимент
продукції підприємства
1.4. Характеристика
постачальників, посередників, конкурентів, споживачів та контактних аудиторій
1.5. Основні
показники роботи підприємства
РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА ТА МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Аналіз постачальників
2.2. Аналіз посередників
2.3. Аналіз конкурентів
2.4. Аналіз споживачів
2.5. Характеристика маркетингового макросередовища підприємства
РОЗДІЛ 3. ОКРЕСЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ ТА РИНКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Визначення цілей підприємства
3.2. Окреслення ринкових можливостей підприємства
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.