2024 рік, 27 сторінок, 70% унікальності. Робота містить 10 джерел, 3 рисунки, 16 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Основні показники діяльності підприємства
1.2. Основні показники діяльності підприємства
1.3. Обсяги виробництва та реалізації продукції у натуральному виразі
1.4. Організаційна структура управління підприємством
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Аналіз основних показників асортименту
2.2. Аналіз структури асортименту
2.3. Аналіз раціональності структури асортименту
2.4. Аналіз асортименту за категоріями
2.5. Аналіз товарного портфеля торговельного підприємства
2.6. Аналіз віддачі з одного метра квадратного торговельної зали
2.7. Формування оптимального товарного асортименту
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Дослідження поведінки споживачів на основі визначення індексу лояльності
3.2. Дослідження впливу маркетингових заходів підприємства на поведінку споживачів
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.