2024 рік, 45 ст. 95% унікальності. Робота містить 10 джерел, 1 рисунок, 4 таблиці
ЗМІСТ
Вступ
1. Загальна характеристика організації і результатів економічної діяльності
2. Організаційна структура організації, взаємодія зі структурними підрозділами, місце маркетингу в організації; планування і контроль маркетингової діяльності
3. Маркетингові дослідження ринку, на якому функціонує організація, його динаміка і тенденції розвитку
4. Аналіз основних економічних показників діяльності організації за останні 3 роки
5. Маркетингові дослідження споживачів
6. Аналіз постачальників
7. Аналіз конкурентів
8. Аналіз товарної політики
9. Аналіз політики ціноутворення
10. Аналіз комунікаційної діяльності
11. Аналіз політики розподілу
12. Глобальні тенденції, тренди галузі та сучасні виклики
13. Потенційні проблеми та перспективні напрямки маркетингової діяльності організації, що виявлені під час проходження виробничої (переддипломної) практики
14. Формування висновків щодо стану маркетингової діяльності організації та розробка рекомендацій щодо її покращення
Висновок
Використані джерела
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.