2023 рік, 42 ст. Робота містить 11 рисунків, 6 таблиць, 15 джерел літератури.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Техніко-економічна характеристика підприємства
1. Загальна характеристика діяльності підприємства
2. Дослідження організації маркетингової діяльності на підприємстві
3. Аналіз динаміки та структури основних показників діяльності підприємства за останні 5 років: обсяг продажів, витрати, прибуток, рентабельність, маркетингові витрати, тощо
РОЗДІЛ 2. Дослідження ринку, на якому працює підприємство
1.Визначення основних тенденцій та особливостей ринку, на якому працює підприємство
3.Оцінити вплив факторів макромаркетингового середовища на діяльність підприємства за допомогою STEP – аналізу
3.Побудувати матрицю SWOT-аналізу та на її основі запропонувати відповідну стратегію розвитку підприємства
РОЗДІЛ 3. Аналіз конкурентного середовища підприємства
1.Дослідження конкурентної ситуації на ринку, на якому працює підприємство
2.Визначення основних конкурентів підприємства та надання характеристики їх діяльності
3.Проведення оцінки конкурентоспроможності підприємства за допомогою метода експертних оцінок та визначення конкурентної позиції підприємства
4.Побудова багатокутника конкурентоспроможності
5.Визначення основних напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства
РОЗДІЛ 4. Дослідження споживачів та їх сприйняття підприємства та його товару
1. Характеристика основних цільових сегментів підприємства та їх частки в обсязі продажів підприємства
2.Визначення стратегії позиціонування підприємства для кожного цільового сегменту
РОЗДІЛ 5. Характеристика комплексу маркетингу
1. Дослідження товарного асортименту підприємства
2.Аналіз цін на основні товари підприємства (послуги, групи товарів) і порівняння їх з цінами конкурентів
3.Дослідження політики знижок підприємства
4.Характеристика збутової політики підприємства та його збутової (розподільчої) логістики
5.Визначення основних видів комунікацій, що використовує підприємство
6.Аналіз динаміки витрат на комунікації, визначення структури рекламного бюджету за видами реклами, товарними марками, тощо
7.Розрахувати ефективність рекламної кампанії
РОЗДІЛ 6. Оцінка функціонування логістичної системи підприємства
1. Характеристика організації логістичної діяльності підприємства
2.Характеристика ланок логістичного ланцюга підприємства
3. Оцінка функціонування механізму закупівельної логістики: її завдання, функції, планування закупок, вибір постачальників
4.Аналіз транспортної логістики підприємства
5.Аналіз складської логістики підприємства
6.Оцінка функціонування логістичної системи підприємства та формування пропозиції щодо застосування інноваційних технологій в його логістичній діяльності
РОЗДІЛ 7. Оцінка ефективності маркетингу
1. Розрахувати показники оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
2. Визначити шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.