2023 рік, 40 ст. Робота містить 4 таблиці, 2 рисунки, 14 джерел
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ SMM-ПРОСУВАННЯ
1.1. SMM-стратегія: поняття та особливості формування
1.2. Ключові KPI SMM-стратегії
1.3. Трендвотчінг в SMM просуванні
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ SMM-СТРАТЕГІЇ «de_bilka_store»
2.1. Загальна характеристика діяльності «de_bilka_store»
2.2. Аналіз ринку та конкурентного середовища
2.3. Дослідження цільової аудиторії
2.4. Аудит контенту
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ маркетингової стратегії просування інтернет‐магазину за допомогою інструментів SMM
3.1. Безкоштовні методи просування
3.2. Платні методи просування
3.3. Інші методи просування
ВИСНОВКИ
Перелік використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.