2022 рік, 40 ст. Робота містить 9 таблиць, 2 рисунки, 30 джерел.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БАЗИ ПРАКТИКИ
1.1 Характеристика фінансово-господарської діяльності підприємства
1.2 Організаційна система підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СЛУЖБ
2.1 Аналіз маркетингових досліджень.
2.2 Товарна політика підприємства ТОВ «Іріта»
2.3 Маркетингова цінова політика підприємства ТОВ «Іріта»
2.4 Маркетингова комунікаційна політика підприємства
2.5 Планування маркетингової діяльності ТОВ «Іріта» та контроль за виконанням маркетингових заходів
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ВІДДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.