2024 рік, 82 ст. Список використаних джерел містить 60 найменувань. В роботу включено 1 рисунок, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ АНГЛОМОВНИХ ФОНЕТИЧНИХ ТА ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ «SHADOWING»
1.1 Вимоги до фонетичних навичок учнів у старшій школі
1.2 Основні вимовні та інтонаційні труднощі україномовних учнів при вивченні англійської мови
1.3 Особливості засвоєння англомовного лексичного матеріалу
1.4 Зміст методу «shadowing» та його потенційні можливості вдосконалення фонетичних та лексичних навичок
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОНЕТИЧНИХ ТА ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК СТАРШОКЛАСНИКІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДУ «SHADOWING»
2.1 Організація пробного навчання
2.2 Хід та аналіз пробного навчання
2.3 Комплекс вправ та етапи пробного навчання для вдосконалення фонетичних та лексичних навичок старшокласників із використанням методи «shadowing»
2.4 Аналіз результатів проведеного дослідження
Висновки до розділу 2
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.