2022 рік, 51 ст. Список використаних джерел містить 51 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки та 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯВИЩА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ
1.1. Соціально-психологічна адаптація як об’єкт наукових досліджень: визначення базових категорій
1.2. Ключові характеристики процесу соціально-психологічної адаптації
1.3. Особливості соціально-психологічної адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі
1.4. Соціально-психологічна дезадаптація школярів: форми, причини, наслідки
Висновки з першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УСПІШНОЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ НА УРОКАХ «ТЕХНОЛОГІЇ»
2.1. Методики та дизайн емпіричного дослідження
2.2. Аналіз результатів емпіричного дослідження
2.3. Комплекс педагогічних заходів на уроках «Технології» щодо забезпечення успішної соціально-психологічної адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі
Висновки з другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.