Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Вдосконалення підходів до аналізу маркетингової діяльності

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
86

2023 рік, 86 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. В роботу включено 7 рисунків, 19 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1       Сутність та принципи маркетингової діяльності підприємства

1.2       Методи аналізу маркетингової діяльності

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДХОДІВ ДО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПРАТ СК «ПЗУ УКРАЇНА»

2.1 Аналіз підприємства ПРАТ СК «ПЗУ Україна»

2.2 Аналіз поточної маркетингової діяльності на підприємстві ПРАТ СК «ПЗУ Україна»

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ СК «ПЗУ Україна»

3.1 Дослідження сучасних підходів до аналізу маркетингової діяльності

3.2 Розрахунок ефективності маркетингової діяльності ПрАТ СК «ПЗУ Україна» на основі експертного опитування

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
86

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net