2023 рік, 86 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. В роботу включено 7 рисунків, 19 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1 Сутність та принципи маркетингової діяльності підприємства
1.2 Методи аналізу маркетингової діяльності
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДХОДІВ ДО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПРАТ СК «ПЗУ УКРАЇНА»
2.1 Аналіз підприємства ПРАТ СК «ПЗУ Україна»
2.2 Аналіз поточної маркетингової діяльності на підприємстві ПРАТ СК «ПЗУ Україна»
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ СК «ПЗУ Україна»
3.1 Дослідження сучасних підходів до аналізу маркетингової діяльності
3.2 Розрахунок ефективності маркетингової діяльності ПрАТ СК «ПЗУ Україна» на основі експертного опитування
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.