2021 рік, 92 ст. Список використаних джерел містить 68 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків та 27 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Поняття конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства
1.2 Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства
1.3 Управління конкурентними перевагами підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ «SPORTMARKET»
2.1 Загальна характеристика «Sportmarket»
2.2 Аналіз зовнішнього конкурентного середовища
2.3 Аналіз конкурентних переваг послуг магазину
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАГАЗИНУ «SPORTMARKET»
3.1. Аналіз основних методів, що застосовуються магазином для просування
3.2 Порівняння показників економічної ефективності методів управління конкурентними перевагами
3.3. Пропозиції щодо управління конкурентними перевагами інтернет-магазину
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.