2021 рік, 86 ст. Список використаних джерел містить 26 найменування. У роботі вміщено 23 рисунки та 23 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
1.1 Сутність та значення франчайзингу як інноваційної системи розвитку бізнесу
1.2 Франчайзинг в українському законодавстві: договір комерційної концесії
1.3 Переваги та недоліки формування франчайзингової стратегії розвитку сучасного бізнесу в умовах пандемії Covid-19
РОЗДІЛ 2 СТАН ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «МАКДОНАЛЬДС ЮКРЕЙН ЛТД»
2.1 Фінансово-економічні показники діяльності підприємства з іноземними інвестиціями «Макдональдс Юкрейн ЛТД»
2.2 Аналіз франчайзингової стратегії розвитку підприємства
2.3 Оцінка ефективності використання підприємствами мережевого бізнесу на основі франчайзинг
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
3.1 Підприємницькі ризики та їх вплив на франчайзингову діяльність підприємства
3.2 Підвищення ефективності діяльності франчайзингових мереж в умовах панування пандемії Covid-19
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.