2022 рік, 71 ст. Список використаних джерел містить 39 найменувань. Робота вміщує 15 таблиць, 11 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДИНГА
1.1. Науково-теоретичні основи брендингу
1.3. Сучасні напрямки брендингової політики компаній
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БРЕНДИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «РУШ»
2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ «РУШ»
2.2.Дослідження маркетингового середовища ТОВ «РУШ»
2.3. Аналіз здійснення процесів управління брендом ТОВ «РУШ»
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ТОВ «РУШ»
3.1. Рекомендації щодо удосконалення управління брендом ТОВ «РУШ»
3.2. Оцінювання напрямів підвищення управлінської результативності брендом ТОВ «РУШ»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.