2023 рік, 101 ст. Список використаних джерел містить 51 найменування. Робота включає 15 рисунків, 17 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність комунікацій та їх значення в системі управління підприємством
1.2. Система управління комунікаціями підприємства
1.3. Методи оцінки ефективності комунікацій підприємства
РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ЗМІН В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПП «АЕЛІТА-МОТОРС» В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
2.1.Загальна організаційно-економічна характеристика ПП «АЕЛІТА-МОТОРС»
2.2.Аналіз системи управління комунікаціями підприємства
2.3 Вплив воєнного стану на систему управління комунікаціями підприємства
3.1.Впровадження ІТ-технологій в систему комунікацій
3.2 Мінімізація деструктивного впливу воєнного стану за рахунок підвищення безпеки комунікацій
ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність комунікацій та їх значення в системі управління підприємством
Сьогодні різні сучасні процеси мають величезне значення для розвитку людського соціуму, і серед них окремо можна позначити комунікації. У цьому можна говорити, що людське суспільство сьогодні приділяє їм дуже багато уваги. Нижче буде розглянуто та проаналізовано різні джерела, які роз'яснюють саме поняття «комунікації».
У вітчизняній та зарубіжній літературі при розгляді комунікаційної політики компанії її визначають і як курс дій підприємства, спрямований на формування попиту та на просування товарів та послуг, і як процес розробки системи заходів, орієнтований на забезпечення ефективної взаємодії бізнес-партнерів. Ми поділяємо позицію дослідників, які стверджують, що комунікаційна політика передбачає всі форми комунікаційної взаємодії організації з довкіллям кожному комунікативному рівні.
Термін «комунікація» увійшов у науковий обіг з початку ХХ ст., так, Рюш Ю. виділив понад сорок підходів до смислової інтерпретації даної дефініції в різних галузях і сферах людської діяльності. Вищевикладене зумовило безліч підходів до типологізації комунікацій.
При вивченні філософської та соціологічної літератури можна стверджувати, більшість авторів під терміном «комунікації» мають на увазі заміну інформації різними образами, термінами і знаками.
Психологічна література цей термін розглядає як спілкування чи іншого процесу взаємодії. Більшість фахівців і вчених у маркетинговій літературі термін «комунікація» підводять до понять, що відрізняються один від одного. Звернімо увагу деякі приклади, які або повно, або зовсім точно відбивають поняття «маркетингові комунікації». ..
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.