ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГАЛУЗІ
1.1. Бізнес-план, його функції та основні етапи формування
1.2. Умови формування бізнес-плану з урахуванням специфіки металургійної галузі
1.3. Правове регулювання процесу розробки бізнес-плану
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз фінансово-економічних результатів діяльності підприємства
2.3. Аналіз передумов формування бізнес-плану на підприємстві
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ
3.2. Суб’єкти реалізації бізнес-плану
3.3. Мета реалізації бізнес-плану
3.4. Етапи реалізації бізнес-плану
3.5. Техніко-економічна характеристика підприємства, що здійснює бізнес-план
3.6. Характеристика продукції, що випускається
3.7. Оцінка ринку збуту та основних конкурентів
3.11. Оцінка ефективності інвестиційного проекту
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.