2022 рік, 81 ст. Список використаних джерел містить 87 найменувань. Робота включає 39 таблиць, 7 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ
1.1. Сутність, поняття та основні напрями застосування управлінської інформації.
1.2. Формування технології підготовки управлінської інформації.
1.3. Зарубіжний досвід управлінням інформації
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ ТОВ «Д. СОЛЮШНС»
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Д. СОЛЮШНС»
2.2. Аналіз діяльності ТОВ «Д. СОЛЮШНС»
2.3 Технологія підготовки управлінської інформації на прикладі програми лояльності компанії ТОВ «Д. Солюшнс»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКАНАЛЕНЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ
3.1. Визначення шляхів оптимізації удосконалення технології підготовки управлінської інформації на прикладі програми лояльності компанії ТОВ «Д. Солюшнс»
3.2 Розробка программи лояльності компанії ТОВ «Д. Солюшнс»
3.3. Впровадження сучасної технології підготовки управлінської інформації
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ
1.1 Сутність, поняття та основні напрями застосування управлінської інформації
На сучасному етапі ринкова економіка змінилась, також знайдені нові акценти управління взагалі функціями підприємства.
Перед підприємцем стоїть багато соціально – екологічних проблем, кризи, ризики, пандемія Covid 19, війна. Всі проекти тяжко реалізовувати у проблемах, з якими зараз зіштовхнувся бізнес. Дуже багато інструментів, які потрібно прораховувати економістам для того, щоб не знизити потужностей виробництва й не втратити інформацію на підприємстві [1].
Потрібно володіти інформацією про конкурентів, знати маркетинг й покращувати продукцію таким чином, щоб забезпечувати стабільність на ринку для своєї продукції и мати вагому перевагу. Інформація збирається постійно, аналізується, розробляються плани допоміжних заходів [2].
ІТ продукція дуже розповсюджена по Україні. Маркетингові стратегії працюють на ринку й надають велику перевагу серед конкурентів, інформаційне забезпечення, це в першу чергу збір інформації про те, що хоче споживач, якими якісними та кількісними характеристиками він наділить товар, який буде виробляти, знати динаміку попиту, пропозиції, як розвинути ринок, як його звузити, що потрібно зробити, щоб конкуренція була чесною, а не поглинаючою.
Інформаційне управлінням підприємством дає багато інструментів для створення неймовірних умов його розвитку. Координація й контроль ІБ піднімає взагалі усю економічну діяльність країни. Очікуваний ефект, сплачені податки, які погашають витрати країни. Чим більше легалізованих конкурентоспроможних підприємств в країні, тим меньше кризових ситуацій [3].
Під інформацією розуміють публічні письмові документи, діяльності підприємства, які офіційно можна получити у просторах Інтернет. Якщо якість розробки тайні, то ця інформація кримінально впроваджена.
Шеннон К. дає своє розуміння інформації й наголошує, що інформація це відомості, економічного характеру або передача цифрових даних. Це дуже просто, коли економіст розбирається у даних й може сказати, куди підприємство йде, що потрібно зробити, щоб так не було [4]. ..
1.1 Сутність, поняття та основні напрями застосування управлінської інформації
На сучасному етапі ринкова економіка змінилась, також знайдені нові акценти управління взагалі функціями підприємства.
Перед підприємцем стоїть багато соціально – екологічних проблем, кризи, ризики, пандемія Covid 19, війна. Всі проекти тяжко реалізовувати у проблемах, з якими зараз зіштовхнувся бізнес. Дуже багато інструментів, які потрібно прораховувати економістам для того, щоб не знизити потужностей виробництва й не втратити інформацію на підприємстві [1].
Потрібно володіти інформацією про конкурентів, знати маркетинг й покращувати продукцію таким чином, щоб забезпечувати стабільність на ринку для своєї продукції и мати вагому перевагу. Інформація збирається постійно, аналізується, розробляються плани допоміжних заходів [2].
ІТ продукція дуже розповсюджена по Україні. Маркетингові стратегії працюють на ринку й надають велику перевагу серед конкурентів, інформаційне забезпечення, це в першу чергу збір інформації про те, що хоче споживач, якими якісними та кількісними характеристиками він наділить товар, який буде виробляти, знати динаміку попиту, пропозиції, як розвинути ринок, як його звузити, що потрібно зробити, щоб конкуренція була чесною, а не поглинаючою.
Інформаційне управлінням підприємством дає багато інструментів для створення неймовірних умов його розвитку. Координація й контроль ІБ піднімає взагалі усю економічну діяльність країни. Очікуваний ефект, сплачені податки, які погашають витрати країни. Чим більше легалізованих конкурентоспроможних підприємств в країні, тим меньше кризових ситуацій [3].
Під інформацією розуміють публічні письмові документи, діяльності підприємства, які офіційно можна получити у просторах Інтернет. Якщо якість розробки тайні, то ця інформація кримінально впроваджена.
Шеннон К. дає своє розуміння інформації й наголошує, що інформація це відомості, економічного характеру або передача цифрових даних. Це дуже просто, коли економіст розбирається у даних й може сказати, куди підприємство йде, що потрібно зробити, щоб так не було [4]. ..
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.