2023 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 12 найменувань. Робота включає 9 рисунків, 15 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ТІКТОК
1.1. Сутність та роль соціальної мережі ТікТок
1.2 Особливості використання ТікТок різними користувачами
1.3 Принципи створення та просування сторінки в ТікТок
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ТІКТОК У СВІТІ ТА УКРАЇНІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
2.1. Аналіз існуючих стратегій просування готельно-ресторанного бізнесу в світі
2.2. Аналіз використання соціальної мережі ТікТок в Україні.
2.3. Аналіз діяльності та перспективи розвитку АТ «Готель «Харків»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ТІКТОК
3.1. Розробка та просування власної стратегії просування в ТікТок
3.2. Розробка рекомендацій щодо подальшого використання ТікТок
ВИСНОВКИ
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.