2022 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 87 найменувань.
ЗМІСТ
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
1.1. Сучасні підходи до розуміння сутності поняття «управлінська компетентність майбутніх менеджерів освіти»
1.2. Структура управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти.
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДО РОЗДІЛУ І
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
2.1. Аналіз практики організації освітнього процесу в закладах вищої освіти з формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти
2.2. Зарубіжний досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДО РОЗДІЛУ ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ
3.1. Організаційно педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти
3.2. Практичні методи та прийоми формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДО РОЗДІЛУ ІІІ
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.