2022 рік, 87 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. В роботу включено 16 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. НАУКОВІ ТА ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
1.1. Текст і дискурс в навчанні професійного мовлення українською мовою
1.2. Мовленнєві здібності студентів і креативність як запорука досконалої професійної діяльності
1.3. Методи, прийоми і засоби формування українського професійного мовлення студентів
1.4. Текстоцентричний підхід до розвитку професійного мовлення
Висновки І розділу
РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
2.1. Психологічні характеристики студента як суб’єкта педагогічної взаємодії
2.2. Психолінгвістичні умови розвитку усного й писемного мовлення при текстоцентричному підході до мовних одиниць
2.3. Основні підходи до формування професійної компетентності студентів
2.4. Аспекти та закономірності формування мовленнєво-комунікативної компетенції
Висновки ІІ розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК УКРАЇНСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
3.1. Перспективи поліпшення навчання професійного мовлення
3.2. Застосування інтерактивних методів навчання у мовленнєвій діяльності студентів
3.3. Система вправ з формування професійного мовлення на заняттях з української мови
Висновки ІІІ розділу
РОЗДІЛ ІV. ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА
4.1. Збереження голосових зв’язок учителя мови, профілактичні засоби професійного захворювання горла
4.2. Гігієнічні рекомендації по збереженню голосу
Висновки ІV розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.