2021 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 73 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Особливості СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
1.1. Поняття, створення соціальних мереж
1.2. Функціонування та основні риси соціальних мереж
1.3. Основні характеристики соціальних мереж
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ПЛАТФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ
2.1. Соціальні мережі як засіб розширення комунікативного простору ЗМІ
2.2. Соціальні мережі як агрегатор новин
2.3. Соціальні мережі як джерело інформації для журналістів
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. РОЛІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ЖУРНАЛІСТИЦІ
3.1. Соціальні мережі конструювання комунікативного простору ЗМІ
3.2. Соціальні мережі як засіб двосторонього зв’язку з аудиторією ЗМІ
3.3. Соціальні мережі як засіб позитивного й негативного впливу на аудиторію та ЗМІ
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3
Розділ 4. Використання засобами масової інформації соціальних мереж
4.1 Друкованої преси («Дзеркало тижня»,
4.2 Радіоканалів (_______)
4.3 Новинних телеканалів («5 канал», «24 канал»)
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.