Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ПЛАТФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
85

2021 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 73 найменування. 

ЗМІСТ

ВСТУП

 РОЗДІЛ 1. Особливості СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

1.1. Поняття, створення соціальних мереж

1.2. Функціонування та основні риси соціальних мереж 

1.3. Основні характеристики соціальних мереж

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 

РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ПЛАТФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ

2.1. Соціальні мережі як засіб розширення комунікативного простору ЗМІ

2.2. Соціальні мережі як агрегатор новин

2.3. Соціальні мережі як джерело інформації для журналістів

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2

РОЗДІЛ 3. РОЛІ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ЖУРНАЛІСТИЦІ 

3.1. Соціальні мережі конструювання комунікативного простору ЗМІ

3.2. Соціальні мережі як засіб двосторонього зв’язку з аудиторією ЗМІ 

3.3. Соціальні мережі як засіб позитивного й негативного впливу на аудиторію та ЗМІ

ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3

Розділ 4. Використання засобами масової інформації соціальних мереж

4.1 Друкованої преси («Дзеркало тижня»,

4.2 Радіоканалів (_______)

4.3 Новинних телеканалів («5 канал», «24 канал»)

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
85

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net