2022 рік, 165 ст. Список використаних джерел містить 68 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків та 10 таблиць.
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В КОНТЕКСТІ БЕЗБАР’ЄРНОГО ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ
1.1 Особливості соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями
слуху
1.2 Безбар’єрний життєвий простір для дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху
1.3 Організація корекційної роботи у процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2 МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ПІДБІР МЕТОДИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В КОНТЕКСТІ БЕЗБАР’ЄРНОГО ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ
2.1 Методологічне обґрунтування гіпотези дослідження
2.2 Підбір методичного інструментарію дослідження
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ В КОНТЕКСТІ БЕЗБАР’ЄРНОГО ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ
3.1 Організація та хід емпіричного дослідження
3.2 Результати емпіричного дослідження та їх аналіз
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.