2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. В роботу включено 16 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕЦЕПТИВНИХ УМІНЬ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
1.1. Мета та зміст навчання читання в старшій школі
1.2. Мета та зміст навчання аудіювання в старшій школі
1.3 Сутність та зміст соціокультурної компетентності
1.4. Особливості формування соціокультурної компетентності в читанні та аудіюванні на старшому ступені навчання
РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ В ІНТЕГРОВАНОМУ РОЗВИТКУ РЕЦЕПТИВНИХ УМІНЬ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
2.1. Роль мультимедійних матеріалів у навчанні іноземних мов
2.2. Критерії та принципи відбору мультимедійних матеріалів для інтегрованого розвитку рецептивних умінь та соціокультурної компетентності в старшій школі
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО РОЗВИТКУ РЕЦЕПТИВНИХ УМІНЬ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
3.1. Комплекс вправ для інтегрованого розвитку рецептивних умінь та соціокультурної компетентності
3.2. Аналіз та інтерпретація результатів пробного навчання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.