2023 рік, 115 ст. Список використаних джерел містить 180 найменування. У роботі вміщено 22 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ І МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЙОГО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ
1.1. Проблема сприйняття музики у психології
1.2. Психолого-педагогічні аспекти формування музичного сприймання в нормі та патології
1.3. Потенціал використання музичного мистецтва в корекційному навчанні та вихованні розумово відсталих учнів
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДІТЬМИ
2.1. Завдання і методика експериментального дослідження
2.2. Дослідження особливостей сприймання музики розумово відсталими дітьми 12-14 років
2.3. Програма поетапного корекційного розвитку емоційно-естетичного ставлення до музики та її усвідомленого сприймання в розумово відсталих учнів
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ розумово відсталими дітьми.pptx
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.