2021 рік, 140 ст. Список використаних джерел містить 120 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки та 6 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ
1.1. Особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку
1.2. Поняття, види та стадії адаптації та дезадаптації молодших школярів
1.3. Проблема дезадаптації дітей молодшого шкільного віку, форми проявлення і причини дезадаптації
1.4. Сучасні підходи до адаптації молодшого школяра в умовах НУШ
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РІЗНИХ МЕТОДІВ, РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Організації і методики дослідження
2.2. Дослідження умов адаптації молодших школярів в умовах НУШ методом порівняльного аналізу
2.3. Інтерпретація одержаних експериментальних даних
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРОФІЛАКТИКА ДЕЗАДАПТАЦІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ
3.1. Загальна характеристика корекційних програм для школярів
3.2. Цикл занять для розвитку пізнавально – вольової сфери, навичок поведінки в школі
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.