2023 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 79 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДНОСИН У СФЕРІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Фармацевтична діяльність: поняття та правова характеристика
1.2. Поняття та види фармацевтичних правовідносин
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2 ПРАВОВА ОСНОВА МАРКЕТИНГОВИХ ДОГОВОРІВ В ФАРМАЦІЇ
2.1. Розуміння маркетингового договору в фармації
2.2. Істотні умови маркетингових договорів в фармації
2.3. Порядок і форма укладення маркетингового договору в фармації
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3 ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОГОВІР В ФАРМАЦІЇ ПІД ЧАС ВІЙНИ
3.1. Правові особливості укладення маркетингових угод в фармації під час війни
3.2. Правова характеристика ціноутворення на фармацевтичну продукцію в умовах війни
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.