Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Правові основи маркетингових договорів в фармації: особливості укладання під час війни

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
74

2023 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 79 найменувань. 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1  ПРАВОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ВІДНОСИН У СФЕРІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1. Фармацевтична діяльність: поняття та правова характеристика

1.2. Поняття та види фармацевтичних правовідносин

Висновки до 1 розділу

РОЗДІЛ 2  ПРАВОВА ОСНОВА МАРКЕТИНГОВИХ ДОГОВОРІВ В ФАРМАЦІЇ

2.1. Розуміння маркетингового договору в фармації

2.2. Істотні умови маркетингових договорів в фармації

2.3. Порядок і форма укладення маркетингового договору в фармації

Висновки до 2 розділу

РОЗДІЛ 3 ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОГОВІР В ФАРМАЦІЇ ПІД ЧАС ВІЙНИ

3.1. Правові особливості укладення маркетингових угод в фармації під час війни

3.2. Правова характеристика ціноутворення на фармацевтичну продукцію в умовах війни

Висновки до 3 розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
74

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net