2022 рік, 95 ст. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці та 3 рисунки.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ З ДІТЬМИ
1.1. Психологічні аспекти виникнення домашнього насилля над дітьми
1.2. Соціально-психологічні чинники виникнення насильства в сім’ї
1.3. Сімейне насильство як фактор виникнення деструкції в поведінці особистості у ранньому дитячому та підлітковому віці
РОЗДІЛ 2 МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
2.1 Вплив Наслідки пережитого в дитинстві насильства, на формування особистості дитини
2.2 Психічна травма у дитини, як наслідок сексуального насильства в сім’ї близькими людьми
2.3 Методи та форми роботи психолога з дітьми, які постраждали від домашнього насильства
2.4 Характеристика методів та вибірки досліджуваних дітей, які постраждали від сімейного насильства
РОЗДІЛ 3 РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З ДІТЬМИ - ЖЕРТВАМИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
3.1 Психодрама як метод психологічної допомоги дітям, які пережили домашнє насильство
3.2 Використання психомалюнків в роботі з дітьми, які пережили домашнє насильство
3.3 Результати емпіричного дослідження
3.4 Психокорекційна програма для дітей, які пережили домашнє насильство
3.5. Рекомендації з застосування психокорекційної програми
3.6 Оцінка ефективності впливу психокорекційної програми
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.