2023 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 87 найменувань. Робота включає 4 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО- МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПТСР У ДІТЕЙ |
1.1 Сучасні підходи до вивчення ПТСР у дитячому віці |
1.2 Чинники, критерії та показники ПТСР у дітей |
1.3 Особливості застосування методів арттерапії для корекції ПТСР у дітей |
Висновки до першого розділу |
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЯВУ ПТСР У ДІТЕЙ |
2.1 Методи та організація дослідження ПТСР у дітей |
2.2 Аналіз результатів дослідження та їх інтерпретація |
Висновки до другого розділу |
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА З КОРЕКЦІЇ ПТСР У ДІТЕЙ |
3.1. Корекційна програма з подолання ПТСР у дітей методами арт-терапії |
3.2. Оцінка ефективності психокорекційної програми |
3.3. Практичні рекомендації з корекції ПТСР у дитячому віці |
Висновки до третього розділу |
ВИСНОВОК |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Розділ 1 Теоретико- методологічний аналіз ПТСР у дітей
1.1 Сучасні підходи до вивчення ПТСР у дитячому віці
Розглянемо поняття криза та їх види. Кризи поділяють на: вікові кризи, кризи розлуки чи втрати (деприваційні кризи), травматичні кризи, кризи у відносинах, кризи сенсу життя, кризи морально-етичних питань. Синдром посттравматичного стресу відноситься до травматичних криз (класифікується як вид психотравми). Більшість вчених визначає ПТСР як спонтанна реакція на ситуацію, в якій може бути загроза життю людини або її психічного і фізіологічного здоров'я. Такі травми порушують звичайно нормальне функціонування психіки та спричиняють тимчасові (дискомфорт) чи клінічні тривалі стани.
Над проблемою проблематики щодо підходів до вивчення та лікування ПТСР у дорослого та дитячого населення працювали: Агаєв Н.А. [1;2] (питання еволюції поглядів на проблему бойової психічної травми), Богучарова О.І. [12] (психологічна незахищеність дітей) , Вилко В.М. [18] (питання емоційних та фізичних симптомів стану стресу під час ПТСР), Галецька І. [20] (проблематика психологічні чинники соціальної адаптації дітей) ,Герман Джудіт [21] (сучасні підходи до поняття психологічної травма, шляхи до видужання), Зливков В.Л.[31], Лукомська С.О.[31], Тараріна О.В. [71], Туриніна О. Л.[73] Федан О.В. [31] (особливості психології дітей після пережитого стресу, психодіагностика дитини у кризових життєвих ситуаціях).
Питання розвитку методу арт-терапії як психокорекційного напряму підкреслювали у своїх роботах такі науковці як: Аметова Л.А. [4] (методи використання арт-терапії з дітьми), Вознесенська О, Мова Л. [9;19] (арт-як інструмент практичного психолога, питання соціалізації дітей через розвиток творчого потенціалу), Герман Н. І., Горобець Т. В. [35] (казкотерапія у роботі із травмованими дітьми), Зінкевич-Євстигнєєва Т. [30] (розгляд методів казкотерапії як процесу об’єктивації проблемних ситуацій дитиною), Колпакчи О. [42] (методи маскотерапії), Моляко В. О. [56] (проблематика функціонування творчого сприймання), Нечай С. [59] (застосування музикотерапії із дітьми), Тітова О. [10;34] (казкотерапія як метод практичної діяльності психолога в роботі із дітьми після травматичних подій). ..
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.