2024 рік, 78 ст. Список використаних джерел містить 62 найменування. В роботу включено 4 рисунки, 13 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП |
|
РОЗДІЛ 1 | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ У МАТЕРІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
| 1.1. Теоретичний аналіз підходів до визначення резильєнтності |
| Чинники розширення ресурсу резильєнтності особистості |
| Психологічні особливості резильєнтності матерів дітей з особливими освітніми потребами |
| Висновки до першого розділу |
РОЗДІЛ 2. | ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ У МАТЕРІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
| 2.1. Методика та організація дослідження формування резильєнтності у матерів дітей з ООП |
| 2.2. Аналіз результатів дослідження формування резильєнтності у матерів дітей з ООП |
| Висновки до другого розділу |
РОЗДІЛ 3. | ШЛЯХИ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ У МАТЕРІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
| 3.1. Обґрунтування соціально-психологічного тренінгу розвитку резильєнтності у матерів дітей з особливими освітніми потребами |
| Тренінгова програма розвитку резильєнтності у матерів дітей з особливими освітніми потребами |
| Результати проведення тренінгової програми розвитку резильєнтності для матерів дітей з порушеннями психофізичного розвитку |
| Висновки до третього розділу |
ВИСНОВКИ | |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ | |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.