Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Організаційно-правові засади кадрового забезпечення державного управління

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
55

2022 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 32 найменування. 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

1.1. Поняття та сутність кадрового забезпечення державного управління

1.2. Особливості кадрової політики в державному управлінні

1.3. Організаційно-правові основи діяльності кадрових служб в державному управлінні

Висновок до розділу 1

РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД КАДРОВОГО ЗАБЕЗБЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ

2.1. Організаційно-правова структура кадрового забезпечення державного управління

2.2. Оцінка організаційно-правових засад кадрового забезпечення в державному управлінні

2.3. Проблеми організаційно-правових засад кадрового забезпечення в державному управлінні

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ

3.1. Пріоритетні напрями формування державної кадрової політики

3.2. Практичні рекомендації щодо оптимізації організаційно-правових засад кадрового забезпечення державного управління

Висновок до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

РОЗДІЛ 1ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

1.1. Поняття та сутність кадрового забезпечення державного управління

Система державного управління України страждає від низки системних проблем, пов'язаних з кадровою роботою. Ці проблеми зумовлені недоліками в реалізації кадрової політики, а також трансформаційними процесами в економіці, політиці та культурі країни. Крім того, в Україні відсутня національна концепція чи програма розвитку персоналу, хоча впроваджуються деякі недосконалі закони та нормативно-правові акти, що стосуються державної кадрової політики [1].

Людські ресурси державного управління виступають опорою сучасного етапу розвитку України. Так як це складний процес, що спрямований на ефективний розвиток, використання та управління персоналом. Він складається з трьох основних елементів: системи кадрового оновлення державних органів, процесу розвитку та формування нових ресурсів та орієнтації на формування кадрів, здатних вирішувати поточні та перспективні проблеми розвитку суспільства. За наявності цих трьох елементів кадрова підтримка в державному управлінні вважається головним елементом вирішення багатьох проблем розвитку. Кадрова підтримка передбачає підбір, розстановку та підготовку людей на посади державного управління. Потрібно зрозуміти основні поняття цієї роботи; це, по суті, розумова робота, спрямована на організацію людей певним чином, та досягається шляхом розподілу цих завдань за певними принципами [2].

Управлінську роботу можна класифікувати як роботу, яку виконує менеджер, яка є роботою управління. Її також можна класифікувати в широкому сенсі як управлінську роботу, яка визначається завданнями та предметом діяльності. Її ефективність і культура значною мірою визначаються засобами управлінської праці; це відноситься до навичок та інструментів менеджера. До них належать організаційне та комп’ютерне обладнання, а також розумові здібності, такі як творчість, аналіз та інтелект, які вони можуть використовувати.

Швидкість зміни економічної та політичної систем суспільства вимагає сучасної кадрової політики. Це вимагає припинення політизованої практики найму, яка є загальною в адміністративно-командних системах управління. Натомість практика найму повинна відповідати принципам професіоналізму та компетентності, які необхідні в умовах, коли рішення визначає ринок [1].

У забезпеченні державного управління безпосередньо беруть участь людські ресурси, тобто насамперед трудові ресурси та персонал державних установ. Особливо важливу роль відіграють державні службовці.

Трудові ресурси – ці люди, які є працівниками підприємств різних форм власності, об’єднаних для спільної діяльності. Кадрове забезпечення державного управління та його ефективне правове регулювання  здійснюються на законодавчому рівні органами виконавчої влади які впливають на формування національного та регіонального ринку праці, через міграційний процес політики зайнятості населення, організації системи загальної та спеціальної освіти, професійного навчання та підвищення кваліфікації тощо.

Кадрове забезпечення адміністрації та державного управління потребує функціональної спеціалізації та раціоналізації, виділення керівного ядра та безперервно функціонуючих професійних органів. Кадри державних органів, державні службовці - професійно підготовлені групи спеціалістів різної кваліфікації, здатні відповідно до особистих, професійних та освітніх здібностей виконувати функції управління та державного управління...

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
55

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net