2023 рік, 69 ст. Список використаних джерел містить 75 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків та 6 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Поняття «розумового виховання», «розумового виховання дітей дошкільного віку» у науково - педагогічній літературі 1.2. Форми та методи розумового виховання дітей дошкільного віку 1.3. Використання казки у розумовому вихованні дітей дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Організація та методика дослідження 2.2. Результати дослідження рівнів розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку 2.3 Результати формувального експерименту 2.4 Методичні рекомендації Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Посилання на коротку презентацію роботи: https://drive.google.com/file/d/16nqBolBCRmUwFexUFO1axj5ioFEfBpaf/view?usp=sharing |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.