ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА В ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ
1.1 Сутність маркетингового просування товарів підприємства у пошукових системах
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТОВ «АКЦЕНТР» У ПОШУКОВІЙ СИСТЕМІ GOOGLE
2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Акцентр»
2.2 Дослідження та аналіз маркетингового просування товарів ТОВ «Акцентр» у пошуковій системі Google
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТОВ «АКЦЕНТР» У ПОШУКОВІЙ СИСТЕМІ GOOGLE
3.2 Економічна ефективність реалізації обґрунтованих пропозицій та її прогнозна оцінка
ДОДАТКИ
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням: Маркетингове просування товарів підприємства в пошукових системах.pptx
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.