2022 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 8 рисунків та 12 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ SMM ЯК ІСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність поняття «соціальний медіа маркетинг»
1.2. Особливості використання й тенденції розвитку маркетингу в соціальних мережах України
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ УКРЕЙН ЛТД»
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз ефективності просування продукції підприємства в соціальних мережах
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ УКРЕЙН ЛТД»
3.1. Визначення пріоритетних напрямів удосконалення методів просування продукції підприємства в соціальних мережах
3.2. Розрахунок економічної ефективності від впровадження запропонованих заходів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.