2021 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків та 7 таблиць.
ЗМІСТ
ЗАВДАННЯ НА КВАЛІФІКАЦІЙНУ РОБОТУ
РЕФЕРАТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Роль маркетингу в системі управління підприємством
1.2. Особливості управління маркетинговою діяльністю у промисловій галузі
1.3. Елементи комплексу маркетингу: сутність, види та задачі
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ, АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ARCELORMITTAL
2.1. Характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Дослідження та аналіз тенденцій і перспектив світового стану галузі металургійної промисловості
2.3. Оцінка техніко-економічних показників діяльності ArcelorMittal
2.4. Аналіз комплексу маркетингової діяльності ArcelorMittal
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Посилання на коротку презентацію роботи: https://drive.google.com/file/d/16JBjPvHy1fJ2Svd6UGGVABitHLqVtVJr/view?usp=sharing
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.