2023 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 36 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
1. 1. Інноваційний розвиток як основа ефективної діяльності підприємства
1.2. Сутнісно-змістовна характеристика ресурсного забезпечення інноваційного розвитку підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2.
МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ НОВОВВЕДЕНЬ
2. 1 Поняття стратегічного інноваційного маркетингу
2. 2 Властивості операційно-інноваційного маркетингу
Висновки до 2
розділу
РОЗДІЛ
3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕКТИНГУ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.