2023 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. В роботу включено 2 рисунки, 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕ-РЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
1.1.Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування здорового способу життя молодших школярів в освітньому процесі початкової школи
1.2. Зміст поняття «здоров’язбережувальної компетентності» та особливості її формування в початковій школі
1.3. Казкотерапія як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗДОРОВ’ЗБЕРЕЖУВА-ЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
2.1. Стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів
2.2. Методика формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти засобами казкотерапії
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів початкової освіти
Висновки до другого розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.