2023 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. Робота включає 18 таблиць, 32 рисунки.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ
1.1. Сутність, функції та види Інтернет-маркетингу
1.2 Характеристика інструментів Інтернет маркетингу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
2.1. Загальна економічна характеристика підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
2.3. Дослідження особливостей використання Інтернет-маркетингу на підприємстві
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
3.1. Напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
3.2. Розробка стратегiї Інтернет-маркетингу підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.