2021 рік, 78 ст. У роботі вміщено 8 рисунків та 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
1.1 Теоретичні аспекти інтернет-маркетингу
1.2 Визначення сучасних тенденцій в мережі Інтернет
1.3 Основні види та показники в інтернет-маркетингу
1.4. Узагальнення
РОЗДІЛ 2 ЗАЛУЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ pReSTiGe ViSa
2.1 Основні характеристики інтернет-маркетингу на підприємстві та підприємництво як суб'єкт господарювання
2.2 Аналіз показників, якими оперує підприємство
2.3 Аналіз конкурентного середовища
РОЗДІЛ 3 РОЗВИТОК СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
3.1 Розробка шляхів удосконалення функціонування підприємства
3.2 Запровадження нової моделі реалізації діяльності в мережі Інтернет
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.