Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Інформаційні технологiї обслуговування споживачів готельних послуг

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
75

2023 рік, 75 ст. Список використаних джерел містить 71 найменування. Робота включає 8 рисунків, 6 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  ГОТЕЛЮ «ПРЕМЄР ПАЛАЦ», М. КИЇВ

1.1 Оцінка сучасних інформаційних технологій

1.2 Класифікація інформаційних технологій готелю

РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГОТЕЛЮ «ПРЕМЄР ПАЛАЦ», М. КИЇВ

2.1 Загальна характеристика готелю «Прем’єр Палац»

2.2 Засоби комунікації та зв'язку в готелі «Прем’єр Палац»

2.3. Впровадження інформаційних технологій обслуговування споживачів у готелі «Прем’єр Палац»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
75

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net