2023 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. Теоретичні основи вивчення функціювання метафор у медіатексті
1.1 Метафора як спосіб номінації
1.2 Лінгвостилістичні властивості текстів засобів масової інформації
1.3 Типологія метафор у медійному тексті
1.4 Гастрономічна метафора в системі мови
1.5 Історія вивчення гастрономічних метафор в медіадискурсі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ II. МЕТАФОРИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ГАСТРОНОМІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ТЕКСТАХ ЗМІ
2.1 Методика аналізу гастрономічних метафор в українському й англомовному медіа-дискурсі
2.Творення гастрономічних метафор в медіатексті
2.3 Семантична структура гастрономічної метафори
2.4 Граматичні характеристики гастрономічної метафори
2.5 Функції гастрономічної метафори в медіадискурсі
2.6 Порівняльний аналіз гастрономічних метафор в українському й англомовному медіа-дискурсі
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ
Анотація
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.