2022 рік, 71 ст. Список використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі вміщено 12 рисунків та 9 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НАВИЧКИ СПІВПРАЦІ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ
1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування у молодших школярів навички співпраці
1.2 Зміст поняття «співпраця», «навички співпрацювати» та особливості їх формування у молодших школярів
1.3 Потенціал інтегрованого навчання у формуванні навичок до співпраці в учнів початкових класів
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НАВИЧКИ СПІВПРАЦІ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Стан сформованості у молодших школярів навичок співпрацювати
2.2. Педагогічні умови формування у молодших школярів навички співпраці в умовах інтегрованого навчання
2.3. Аналіз результатів контрольного дослідження та методичні рекомендацій вчителям
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.